Garantie si service

Pe durata garantiei, MOBILA DOMNEL se angajeaza sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor  O.G. nr 21/1992 Legii nr. 449/2003  cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de  solutionare  a reclamatiei se va face prin intermediul magazinelor proprii.

 Conform garantiei , service-ul are  ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a  produsului, in cazul  in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii produsului se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.
 

Termen  de reparatie  15 de zile:

- daca produsul nu poate fi reparat,  produsul va fi inlocui cu unul identic.
- daca produsul nu poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim  de termen  de plata  de 15 de zile.